2009. július 26., vasárnap

Molly, Polly, Dolly, Holly

Ma amikor felkeltem és kijöttem a konyhába anya meg apa mondta, hogy Fióna megszült. Kiszaladtam az udvarra láttam Fiónát és a 4 kiskutyát, el is neveztem őket: Mollynak, Pollynak, Dollynak, Hollynak.(LUCA)
Kihagytunk két napot az utolsó bejelentkezés óta. Hatalmas munkába vágtuk a fejszénket, kifestjük a lakást. Ennek az előkészítése természetesen rám hárult. Tíz év felhalmozott kacatát kellett kiselejteznem, mivel azt mondtam, hogy nem vagyok hajlandó tovább tárolni őket. Sajnos a helyhiány miatt kénytelen voltam ilyen lépésre szánni magam. Bizony nehéz megválni a tárgyaktól, mert mind kötődik valamihez. A legnehezebb a Luca ruháitól való búcsú, de sajnos már nem fértek a szekrényben.
Most megnézem mi újság a Gimp leckék táján, ha sikerül valami szépet alkotnom akkor azt majd beillesztem.
Ahogy ígértem megmutatom mit csináltam. Nekem ez a két kép egész napot vett igénybe, mert a gép előtt egyhuzamban öt percnél tovább nem tudtam ülni. A család többi tagja nem tud nélkülem létezni (ami nem is igazán baj).
Na de nézzük: ezeken a képeken a papír készítését gyakoroltam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése