2009. szeptember 6., vasárnap

Képek

Hosszú idő után jelentkezem újra. Ez betudható annak, hogy elkezdődött a munka és annak is, hogy gyűjtögetési lázban szenvedtem. Szó szerint harácsoltam jobbnál jobb dolgokat töltöttem le. Ma tudtam végre egy kicsit úgy leülni, hogy készítsek is valami látványos dolgot abból amim van. A képek nem a legújabbak, de számomra nagyon fontosak. Az oldalak történetéhez hozzá tartozik, hogy a képek kiválogatása Lucával közösen történt, sőt a címeket Ő szerkesztette. Van még néhány kép ami arra vár, hogy szép oldal készüljön belőle, de sajna holnap munka.

A képekhez felhasználtam: Ezeregyéjszaka készletét arennek, Nona és Bintys egy-egy készletét.



1 megjegyzés:

  1. Jaj, megríkattál.
    Olyan örömet okoztál.
    És már nagyon hiányoltalak itt, de gondoltam, hogy a munka közbeszólt az alkotásnak.
    Nagyon szépek az oldalaid, és egyre több mindent tudsz ( technikákra gondolok )
    A harácsolt gyűjteményt meg majd a Jézuskával elküldheted. :)
    puszi

    VálaszTörlés